16 Ocak 2013 Çarşamba

ÇOCUKLAR İÇİN EBRU SANATI ETKİNLİĞİ HATIRLATMA



ÇOCUKLAR İÇİN EBRU SANATI ETKİNLİĞİ HATIRLATMA 


Merhabalar Sevgili Dostlar,
Öncelikle "Çocuklar İçin Ebru Sanatı Etkinliği"mize göstermiş olduğunuz ilgiye çok teşekkür ederim. Bir kısmınız facebook üzerinden düzenlemiş olduğumuz etkinliğimize 'katılıyorum' onayı vererek, bir kısım arkadaşlarımız ise mail atarak ya da beni arayarak katılmak istediğinizi belirttiniz. Bugün 17 Ocak Perşembe ve etkinlik davetini gönderişimin üzerinden epey zaman geçti. Ben son bir hatırlatma yapmak istediğim için bu mesajı sizinle paylaşıyorum. Etkinliğe çocuğunun katılmasını arzu eden arkadaşlarımızın 18. Ocak Cuma günü 18.00'a kadar bana geri dönüş yapmasını (mail, mesaj ya da tel ile) önemle rica ederim. Zira katılımcı sayısına göre ebru teknelerimizi ve boyalarımızı hazırlamamız gerekmekte olup, bir gün öncesinden ön bir çalışma yapmamız gerekmektedir. O gün kimseyi ne mağdur etmek ya da mahcup olmak istiyorum. Bu nedenle sizlerden ricam bana son bir teyit vermeniz olacak.
C.tesi'yi dört gözle bekliyorum.:-)
Sevgiyle kalın....
Elif Ersin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder