14 Ocak 2014 Salı

Nurgün Tezcan Şapkası

Derya'nın Dünyası - Anlatımlı Nurgün Tezcan Şapkası 13.01.2014

Çok büyük bir ilgi ve beğeni ile izlediğin sevgili Nurgün Tezcan Hocamızın 13 Ocak 2014 tarihinde Derya'nın Dünyası programında yapmış olduğu şapka modelini kendisinin görsel anlatımı, resimleri ve program yayın videosunu derleyerek sizler için bir yazı hazırladım.

Ben bu şapka modelini çok beğendim. Eminim sizler de çok beğeneceksiniz. 

Kendisine bizlere öncülük ettiği ve birbirinden şık ve zarif modelleri anlatımlı olarak paylaştığı için teşekkür eder sevgi ve saygılarımı sunarım. 








Malzemeler


  • himalaya evreday anti peling
  • 5 numara şiş


Şapka Yapımı Anlatım Videosu

HobiKeyfiniz Daim olsun

Sevgi ve Saygılarımla

Elif (Nam-ı Diğer HobiKeyif)

6 yorum:

  1. çok şık görünüyor. elleriniz dert görmesin....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine Hanımcım, çok teşekkür ederim. Ancak henüz bu şapkayı ben henüz yapmadım. Bunu örgü camiasının duayenlerinden sn Nurgün Tezcan Hanımefendi yapmış. Ben de örgü sever arkadaşlar için bilgileri, resimleri, video anlatımları toparlayıp yayınladım aslında. Bu konularda hocalarımız hassas oluyorlar, yanlış anlaşılsın istemem. Ben de öreceğim kısmetse, onu da paylaşırım sizlerle umarım. yorumunuza çok teşekkürler
      Sevgi ve saygılar
      Elif

      Sil
  2. Elif çok hoş bir şapka ne iyi etmişsin de paylaşmışsın. Bu arada bu himalaya anti peeling falan nedir? örgü sektörüne yabancı olduğum nasıl belli oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-) Juliette'ciğim, Himalaya yünün markası, Anti Peeling de çeşidi canım :-) Hani yünler böyle tüylenir top top kabarır ya, bu yünde öyle birşey olmuyor :-) Yani kozmetiklenmiş, makyajlı bir yün canım. Çok teşekkür ederim

      Sil
  3. ne güzel bir paylaşım olmuş canım arzu edenler rahatlıkla faydalanabilirler.Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, asıl ben teşekkür ederim bu güzel ve desekleyici yorumunuz için, sevgi ve saygılar elif

      Sil