27 Eylül 2013 Cuma

Anlatımlı Örgü Modelleri

Anlatımlı Yün Örgü Modelleri 


2013 - 2014 yılı boyunca neler yapabileceğim konusunda epey bir ön çalışma yaptım. Geçtiğimiz yıllarda ağırlıklı olarak Ebru Sanatı çalışmaları yapmıştım. Bu ek ve paralel olarak Dikiş, Patchwork ve dekoratif ev aksesuarlarına ağırlık verdim. Aynı zamanda iki küçük çocuk annesi olarak günlük hayatın bir parçası olan bir kısım yemek tariflerine de blog'umda sizler ile paylaştım.

Bu sene ilgim ağırlıklı olarak örgü çalışmalarından yana. Bu konuda bilgim olmasına rağmen uzmanım diyebileceğim bi konu değildi örgü benim için. Temmuz ayından itibaren bu konuya ağırlık verdim ve inanın ders çalışır gibi çalıştım. Bir kısım örnek parçalar da yaptım.

Bu çalışmalarım sırasında öğrendim ki bu işe işin ABC'sinden başlamak en güzeli olacak. Yani bu yıl içersinden blogumda hiç örgü bilmeyen bir kişiye öğretir gibi paylaşacak ve adım adım ilerleyen zamanlarda proje bazlı, görsel ve videolu anlatımlı yazılar paylaşacağım sizler ile.

Bunların bir kısmı benim ürettiğim paylaşımlar olacak, bir kısmı ise yurtdışı sitelere bağlantı yaparak, ve buradaki anlatımları referans göstererek sizler için tercüme ederek paylaşımda bulunacağım.

Kullanılması gerekli materyaller ve bunları nasıl ve nereden bulacağınız konusunda da kaynak sayfalar önereceğim.

İşte sizlerle bu sene deneme amaçlı yaptığım çalışmalardan bir kısmının resimlerini paylaşıyorum. 

Yaptığım paylaşımları beğeniyor iseniz blog'uma üye olmayı ihmal etmeyin. İlerleyen zamanalarda  yaptığım projelerimin bir kısmını çekiliş yaparak üyelerime hediye edeceğim.

Güzel bir yıl ve harika paylaşımlar olması dileklerimle

Örgü Keyfiniz daim olsun...



üzerinden de takip edebilirsiniz. Sayfamla intereaktif olarak güncelleyeceğim facebook grubumda da paylaşacağım. Sizler de yapmış olduğunuz çalışamları benimle paylaşın lütfen. 



4 yorum:

  1. Elifcim çalışmalarını ilgi ve merakla takip ediyorum. Eminim geçmiş zamanlarda yaptığın paylaşımlardaki becerini örgü konusunda da fazlasıyla göstereceksin. yeni çalışmalarını merakla bekliyorum :)))
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler sevgili Juliette...Elimden geleni yapmaya çalışacağım :-)

    YanıtlaSil
  3. Selam blogun çok hoş değişik konular var sende benim gibi değişik hobilere merak sarmışsın eline sağlık

    begonya35.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler Leyla hanım..lütfen paylaşımlarımıza devam edin. Bilgi paylaştıkça çoğalır :-) sevgiler

    YanıtlaSil